Ks. dr hab. Andrzej Draguła zauważa, że narzędzia marketingowe mogą przydać się w duszpasterstwie.
▲ Kapłan jest profesorem w Instytucie Nauk Teologicznych Uniwersytetu Szczecińskiego.
Krzysztof Król /Foto Gość
Krzysztof Król: „Kościół na rynku. Eseje pastoralne” – to tytuł nowej książki Księdza. Co było przyczynkiem do jej powstania?
Ks. Andrzej Draguła: Książka w pewnym sensie wzięła się ze sprzeciwu. Na pewnej konferencji naukowej, której przedmiotem był język religijny, jeden z językoznawców postawił tezę, że do języka Kościoła przedostają się terminy z innych dziedzin życia, np. ekonomia zbawienia. Próbowałem wówczas przekonać, że akurat ekonomia zbawienia to termin bardzo dobrze zakorzeniony w teologii, i to od starożytności.
Dostępne jest 19% treści. Chcesz więcej?
Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.