Podobne do kupca

K. Król

|

Gość Zielonogórsko-Gorzowski 4/2021

publikacja 28.01.2021 00:00

Ks. dr hab. Andrzej Draguła zauważa, że narzędzia marketingowe mogą przydać się w duszpasterstwie.

▲	Kapłan jest profesorem w Instytucie Nauk Teologicznych Uniwersytetu Szczecińskiego. ▲ Kapłan jest profesorem w Instytucie Nauk Teologicznych Uniwersytetu Szczecińskiego.
Krzysztof Król /Foto Gość

Krzysztof Król: „Kościół na rynku. Eseje pastoralne” – to tytuł nowej książki Księdza. Co było przyczynkiem do jej powstania?

Ks. Andrzej Draguła: Książka w pewnym sensie wzięła się ze sprzeciwu. Na pewnej konferencji naukowej, której przedmiotem był język religijny, jeden z językoznawców postawił tezę, że do języka Kościoła przedostają się terminy z innych dziedzin życia, np. ekonomia zbawienia. Próbowałem wówczas przekonać, że akurat ekonomia zbawienia to termin bardzo dobrze zakorzeniony w teologii, i to od starożytności.

Dostępne jest 19% treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.